Onze dienstverlening is klantvriendelijk, resultaatgericht, laagdrempelig, servicegericht en dichtbij.

We blijven onze medewerkers trainen op klare taal. We benutten het lezerspanel en vragen door middel van QR-codes de ontvangers van onze brieven om feedback met als doel de brieven te toetsen op leesbaarheid.

We blijven onze medewerkers trainen op klare taal. We benutten het lezerspanel en vragen door middel van QR-codes de ontvangers van onze brieven om feedback met als doel de brieven te toetsen op leesbaarheid.

0.1.5 Klare taal

Toelichting:

Naast trainingen voor medewerker en een technisch hulpmiddel dat beschikbaar is voor alle medewerkers, maken we onze brieven duidelijk door ze te laten beoordelen door een lezerspanel. Aan de hand van feedback van de lezer zijn teksten aangepast. Alle brieven van Toegang en Vergunningen zijn nogmaals gescreend voordat ze in het regiesysteem van Toegang en het nieuwe vergunningen systeem zijn gezet.

Deze pagina is gebouwd op 07/10/2023 12:44:25 met de export van 07/10/2023 09:15:45