Onze dienstverlening is klantvriendelijk, resultaatgericht, laagdrempelig, servicegericht en dichtbij.

Met het vervangen van de gemeentelijke website en het zaaksysteem wordt ook de beginpagina van de persoonlijke internetpagina MijnMeierijstad vervangen. Het doel is om deze pagina nog gebruiksvriendelijker te maken voor onze klanten. In 2022 wordt het portaal lopende zaken aangesloten op het zaaksysteem. Klanten kunnen hier hun verzoeken indienen en worden actief op de hoogte gehouden van de status van hun verzoek. De bestaande portalen voor Belastingbalie en MijnInkomen blijven bestaan en worden door de domeinen verbeterd.

Met het vervangen van de gemeentelijke website en het zaaksysteem wordt ook de beginpagina van de persoonlijke internetpagina MijnMeierijstad vervangen. Het doel is om deze pagina nog gebruiksvriendelijker te maken voor onze klanten. In 2022 wordt het portaal lopende zaken aangesloten op het zaaksysteem. Klanten kunnen hier hun verzoeken indienen en worden actief op de hoogte gehouden van de status van hun verzoek. De bestaande portalen voor Belastingbalie en MijnInkomen blijven bestaan en worden door de domeinen verbeterd.

0.1.4 Mijn Meierijstad

Toelichting:

In 2022 is het klantportaal van Sociale Zaken voortgezet en zijn een aantal e-diensten voor Burgerzaken producten gerealiseerd. Verder kunnen inwoners via het klantportaal bij hun belastinggegevens.

Deze pagina is gebouwd op 07/10/2023 12:44:25 met de export van 07/10/2023 09:15:45